Wat is het nut van het dashcamsysteem als bestuurders het elke keer moeten starten? Zou het niet gewoon automatisch moeten zijn?
Het doet het zeker niet in de mijneI can confirm if set to loop it auto-starts
Je moet hem formatteren met een formaat dat de auto begrijpt. Als het een groot apparaat is, moet je exFAT gebruiken. Er is ook een snelheidsvereiste, dus je zult merken dat oudere of goedkopere USB-sticks niet werken.Weet iemand iets over de dashcam? Werken alleen bepaalde USB-drives, in welke USB C-aansluiting moet je hem steken, etc.? Van een Tesla afkomstig moest ik de drive op een bepaalde manier formatteren om hem te laten werken.
Het was erg handig nadat ik van achteren werd aangereden en de video gebruikte om te bewijzen dat het de schuld van de andere bestuurders was. Dat wil ik ook graag doen op mijn EQE.
Ik denk dat het in de handleiding wordt vermeld, maar de werking van de Dashcam is onderhevig aan de regelgeving van de regio waar het voertuig wordt verkocht. In de VS staat loop recording tenminste automatisch aan elke keer dat je de auto start. Andere regio's hebben waarschijnlijk verschillende privacyregels, dus het zou niet verbazingwekkend zijn dat het gedrag op verschillende locaties anders zou zijn.Wat is het nut van het dashcamsysteem als bestuurders het elke keer moeten starten? Zou het niet gewoon automatisch moeten zijn?