Oké, dit wordt een uitlaatklep van frustratie in de hoop dat Mercedes misschien wel naar forums als deze kijkt.
23 december EQE 500SUV die voor de prijs me hier een huis zou kunnen kopen... heeft talloze kleine foutjes gehad, voornamelijk software, maar een paar hardwareproblemen die meer te wijten zijn aan niet-Europese bouw, vermoed ik (sorry Amerika, maar de in Amerika gebouwde Mercedes hebben hier in Europa een vreselijke reputatie, te beginnen met de ML). Maar hij is geplaagd door domme softwareproblemen die altijd zijn opgelost, maar die altijd minstens een nacht in de garage kosten, wat een rit van 200 km is. Het is niet eenvoudig om hem daar af te leveren (zoals ik weet, is het hetzelfde in Amerika en andere plaatsen) en ondanks de hulp van mijn lokale garage op 80 km afstand bij het organiseren van het ophalen en afleveren vanaf hun terrein, is het nog steeds een absolute rompslomp en verbruikt het mijn km-vergoeding op de lease.
De MBUX 2.6 wilde niet laden, de smoes was dat de 12v-accu niet genoeg spanning had, dus ging hij weg en werd hij geladen, we kregen veel foutmeldingen terwijl hij erin zat, maar ze gaven hem terug, alles gedaan en zeiden dat de 12v-accu in orde was... nu een andere zeer gewenste update met betrekking tot de nieuwe Active Lane Change-faciliteit en raad eens wat, dat verdomde ding wil nog steeds niet laden. Ik ben er eigenlijk hartstochtelijk ziek van, de auto is een droom om in te rijden, de beste die ik ooit heb gehad, maar al dat verdomde gedoe irriteert me enorm, vooral als de 12v-accu zwak is, waarom is hij dan niet 3 weken geleden vervangen... einde van de uitlaatklep, maar misschien is een BMW een betere optie, wees voorzichtig Mercedes als een zeer loyale klant zich zo voelt.
Nog iemand die een vergelijkbaar probleem heeft gehad?
23 december EQE 500SUV die voor de prijs me hier een huis zou kunnen kopen... heeft talloze kleine foutjes gehad, voornamelijk software, maar een paar hardwareproblemen die meer te wijten zijn aan niet-Europese bouw, vermoed ik (sorry Amerika, maar de in Amerika gebouwde Mercedes hebben hier in Europa een vreselijke reputatie, te beginnen met de ML). Maar hij is geplaagd door domme softwareproblemen die altijd zijn opgelost, maar die altijd minstens een nacht in de garage kosten, wat een rit van 200 km is. Het is niet eenvoudig om hem daar af te leveren (zoals ik weet, is het hetzelfde in Amerika en andere plaatsen) en ondanks de hulp van mijn lokale garage op 80 km afstand bij het organiseren van het ophalen en afleveren vanaf hun terrein, is het nog steeds een absolute rompslomp en verbruikt het mijn km-vergoeding op de lease.
De MBUX 2.6 wilde niet laden, de smoes was dat de 12v-accu niet genoeg spanning had, dus ging hij weg en werd hij geladen, we kregen veel foutmeldingen terwijl hij erin zat, maar ze gaven hem terug, alles gedaan en zeiden dat de 12v-accu in orde was... nu een andere zeer gewenste update met betrekking tot de nieuwe Active Lane Change-faciliteit en raad eens wat, dat verdomde ding wil nog steeds niet laden. Ik ben er eigenlijk hartstochtelijk ziek van, de auto is een droom om in te rijden, de beste die ik ooit heb gehad, maar al dat verdomde gedoe irriteert me enorm, vooral als de 12v-accu zwak is, waarom is hij dan niet 3 weken geleden vervangen... einde van de uitlaatklep, maar misschien is een BMW een betere optie, wees voorzichtig Mercedes als een zeer loyale klant zich zo voelt.
Nog iemand die een vergelijkbaar probleem heeft gehad?